Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Torsdag 21 oktober

Kategori: Allmänt

Det pratades om snö igår. Hos mig fanns ingen snö? Schysst att lämna en del av Malmö utan!

Idag är planen att grupparbetet ska komma igång ordentligt. Jag satt och läste igenom allt igårkväll och känner mig lite mer säker på vad detta faktiskt handlar om. Men skulle inte bli förvånad om att när jag väl är i skolan med gruppen visar det sig att jag har uppfattat allt fel. Det hade inte varit första gången iaf ;) Efter skolan är det tänkt att jag ska fika med Sandra. Och eventuellt Izzi om hon orkar pallra sig in till Malmö. Min lilla flicka har nämligen flyttat till studentstaden Lund. Det känns som igår som hon låg i sin lilla vagga och gollrade! haha Kanske inte riktigt.


Aldrig fel att bjuda på ett ordentligt leende ;) Nu; frukost!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: