Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

UNDERBART!

Kategori: Allmänt

Fick världens mest underbara samtal ikväll! Min chef har lyckats få mig ledig på lördag så att jag kan gå och se EM i gymnastik. TACK TACK TACK! Den dagen vill jag verkligen inte missa. Inte ofta man har möjlighet att få se eliten tävla, dessutom gratis! (Tack Dick) Föreningen sponsrar oss ledare. Vi har det allt bra!

Ikväll har jag haft träning med mina gymnaster. Vi har tränat inför deras tävling nästa lördag. Det börjar faktiskt se riktigt bra ut! Är stolt är mina flickor och pojkar :) Ska fotobomba under tävlingen så att jag kan visa upp lite här.

Nu väntar lite plugg inför morgondagens grupparbete.


Uppladdningen innan träningen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: