Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Back on track

Kategori: Allmänt

Ska ge det här med bloggandet en chans till. Kan kanske komma mer till pass nu när alla ens vänner är på tjugo olika håll och inte ses som vi gjort tidigare, tråkigt nog.

För tillfället har jag en paus i mitt pluggandet. Tenta på onsdag i nästa vecka i extern redovisning. Kursen 80 % kuggar. Ja det känns väl bra haha. Jag ska dock försöka plugga röven av mig så att jag slipper göra om även denna tentan. Lyckades kugga min två första och var tvungen att göra om dem i somras. Jätteskoj att jobba som ett as och samtidigt plugga. Hade kunnat spendera min tid på ett roligare sätt men som man bäddar får man ligga heter det trots allt!



Så planen för idag är att plugga hela förmiddagen för att vid två smita iväg och ta en promenad med Emma. Kan behöva lite frisk luft och snacka av mig efter att ha suttit i min ensamhet så länge. Hade även tänkt svänga inom gymmet och solariumet. Slängde iväg ett sms till Alex och frågade om hon ville med. Hon brukar alltid vara på lite solning ;)

Nu måste jag dock kila iväg till Malmborgs och köpa sensodyne, har fått världens illningar i tänderna :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: