Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

God morgon

Kategori: Allmänt

Efter att jag kilade iväg och solade med Alexandra igår fortsatte jag med pluggandet och kände att jag började förstå men det försvann ganska snabbt igen, tråkigt nog. Så är det hela tiden! Man tror att man fattar en del men sen kommer nästa och då är man helt tappad igen. Vad roligt det hade varit att kunna förstå allting direkt, men nej den genen fick jag visst inte.
Vid halv niotiden tog jag mammas kärra och körde hem till mannen för lite sovsällskap. Men speciellt sällskaplig var jag nog inte. Hoppade upp i sängen direkt när jag kom innanför dörren och började plugga.

Imorse ringde klockan redan 6.45 för att jag tänkte kila iväg till gymmet, blev lite konditionsträning. Hade satt ihop ny musik så att jag kunde köra ett eget Indoorpass. Hade lovat mamma bilen till halv nio så skyndade mig hem när jag var klar. Sitter nu här nyduschad och med frukost i magen. Ska ta tag i pluggandet nu är tanken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: