Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Innesittande

Kategori: Allmänt

Pluggandet går sådär, försöker ta mig igenom kapitlet så att jag kan börja med övningarna och förhoppningsvis förstår mer då. Det är så frustrerande att inte förstå, att läsa och läsa men det sätter sig inte! Ska plugga med Emelie imorgon så jag håller tummarna för att hon kan göra det mer klart för mig.

Planerna för resten av dagen är att ta mig bort till hallen kl fyra. Funderar på om jag ska cykla, ta buss eller hämta bilen av mamma. Vi får se hur jag känner mig senare. Jag och My ska gå igenom vårt lager av kläder och sen planera träningarna tillsammans med Camilla. Och självklart är det träning med våra flickor och pojkar efteråt. Hade egentligen planer på att sticka ut men känner att jag måste lägga all min tid på pluggandet. Har panik som det är redan och vet att jag inte lär kunna ta mig upp kl 7 imorgon för att läsa. Så tyvärr måste jag vara tråkig och hoppa utgång :( Får gå all-in på tentafesten istället hehe.

Förresten, gud vad kallt det blev såhär över natten! Är ju riktig vinter. Måste se till att hitta någon snygg vinterjacka och det är snart! En anledning att shoppa iaf ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: