Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Skolan

Kategori: Allmänt

Hade skrivit ihop ett fint inlägg och tro fan att jag råkar ta bort det...!

Nu på förmiddagen har jag fått gjort en del av det jag hade planerat, mammas arbete och söka jobb. Gjorde lite föreningsarbete också. Där finns det alltid något att göra. Försökte leta fram kläder till fotograferingen också, det gick väl sådär. Får se när jag kommer hem från skolan om jag kan komma på något annat.

Nu ska jag kila iväg och möta upp Emelie för att cykla till skolan. Har föreläsning i två timmar sen stannar vi kvar och pluggar. Förhoppningsvis kan hon reda ut saker och ting åt mig ;)


Uppe i tornet ska fotograferingen ske, inte helt fel utsikt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: