Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Stockholm

Kategori: Allmänt

Tog mig ut på en promenad efter lunchen, som för övrigt blev helt ok något salt blev den dock, mötte upp Emma och sen spatserade vi ner mot Ica Maxi i Västra hamnen. Hon skulle köpa lite mat så vi tog två flugor i en smäll. Det var skönt att få ventilera lite, alla mina problem och bekymmer ;) Väl hemma igen tänkte jag sätta mig och plugga men fastnade vid dator. Är sugen på en weekend till Sthlm med mannen. Hittade en prisvärd resa för någon vecka sedan men bokade aldrig och när jag kollade nu igen så var allt dubbelt så dyrt. Så det blir inget med det.. Eller så överger jag mannen och åker upp själv till min moster. Vi får se hur det blir.



En timmes intensivt pluggande får det bli till sen ska jag iväg och sola med Alexandra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: