Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Underbar morgon!

Kategori: Allmänt

Vaknade upp vid halv åtta av mig själv, kände egentligen att jag ville ligga kvar under mitt varma duntäcke. Drog mig istället upp och tog en dusch. Kände att jag behövde det för att komma igång och även för att skilja på mysdag och extrem pluggdag. Planerna för dagen är:
- Söka jobb
- Söka utbildning
- Skriva ut bilder till mammas arbete
- Skola 13-15
- Plugga med Emelie
- Fotografering på The Studio

Jaa jag har till slut blivit övertalad att gå och fota mig hos The Studio. Efter år av terror från deras sida kommer jag äntligen dit haha. Nu är problemet bara att jag ska ha ett klädval på mig och två med mig. Ja det kommer ta sin lilla tid att välja det. Nästan så att jag ska springa upp till stan för att köpa något nytt! Men nej, det tillåter inte ekonomin. Får istället leta igenom garderoben. Kanske ska kolla igenom gamla bilder och se om jag kan hitta någon snygg kombination där.

Nu ska jag servera mig själv lite frukost!


En underbar höstmorgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: