Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

New years eve

Kategori: Allmänt

God morgon!
Jag började min morgon med att skrapa rutorna på bilen för att köra iväg till solariet. Var uppe redan halv nio och drog iväg men tror ni solariet hade öppet?! Nej kl nio skulle det öppna. Men tror ni det öppnade då!? Nej. 9.20 gav jag upp och ringde mamma som har ett passerkort till ett annat solarie. Hämtade upp henne så solade vi tillsammans. Klydd det ska vara för att försöka få lite fuskbränna.

På hemvägen köpte jag med mig frallor, tidning och juice. Väckte pojkvännen och åt en mysig frukost tillsammans. Sen kilade jag iväg på min promenad. Lika drygt att komma iväg men när jag väl är igång är det skönt!



Detta möttes jag av imorse. Frost! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: