Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Friday night!

Kategori: Allmänt

Ja, fredag kväll och jag sitter i pyjamas och glasögon i sängen. Anledningen till detta är att jag ska jobba 6.45 imorgon. Happy-times på det! Eller klaga ska man inte göra. Jag har inte bara ett jobb utan två. Och jag får faktiskt säga att trots att jag har spytt galla över Mäster tidigare så är det rätt Ok att gå dit två gånger i månaden och jobba några timmar. Fina pengar om inte annat.

Mamma har redan somnat i soffan i vardagsrummet framför Let's dance. Trevligt sällskap haha. Jag försvann in i duschen i 10 minuter och då hann hon slockna, lillflickan! Men god mat serverade hon innan dess, stek och potatisgratäng. Mumsigt!

Som sagt, imorgon vankas jobb fram till tre. Efter det får vi se vad som händer. Eventuellt lite träning. Har kommit ur gängorna denna veckan. Inte haft någon energi över för fem öre. Kvällen blir lugn även imorgon. Har träning och årsmöte på söndag så känner att jag måste vara pigg och kry då.

Kommentarer

  • isabelle säger:

    hej Sara en fråga vill ha bloggsvar till din blogg så säg till så skickar jag det till dig på den msnen

    som står där adda mig o skriv på min msn om du vill ha det så att du svara på alla dina läsares frågor.



    Ha det så bra kram Bella <3

    2011-02-23 | 12:21:25
    Bloggadress: http://bellastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: