Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Onsdag 9 januari

Kategori: Allmänt

God lunch! Säger man så? Det finns liksom God morgon, god förmiddag, god eftermiddag, god kväll och god natt men god lunch? God mitt på dagen? God middag? Men middag äter man ju på kvällen...

Jag sitter och väntar på att klockan ska slå tolv så att jag ska kila ut och rastvakta i 15 minuter. Jätteskoj! Har mina kilklacksskor på mig men 15 minuter överlever jag nog utomhus med dom. Behöver ju inte springa runt och hoppa i lera direkt.
Idag väntar jag även på min dom om hurvida jag får stanna på Tygelsjöskolan terminen ut eller ej. Är faktiskt lite nervös! Trivs jättebra och stannar mer än gärna men man vet aldrig. Update kring det senare helt enkelt!

Nu har klockan till och med passerat tolv så måste kila ut!

CIAO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: