Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Söndag 13 februari

Kategori: Allmänt

Jag fick min dom idag! Årsmötet godkände mig som ordförande för GF Örnarna. Inte för att jag tror att någon skulle sagt något annat men ändå. Så nu är jag officiellt ordförande. Spännande! Fick även en utmärkelse av föreningen för mitt engagemang. Blev nästan tårögd för de fina orden. Det var vår före detta ordförande som har nominerat mig (Och jag hade nominerat henne :) lite komiskt!

Kom hem därifrån vid fyra. Är egentligen helt slut men har lovat att käka middag borta. Men får bli en tidig kväll helt enkelt. Är sugen på att sola, får se om jag tar en sväng inom solariet på vägen hem :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: