Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Fantastiskt

Kategori: Allmänt

Det fantastisk är att folk fortfarande går in på bloggen trots att jag inte har uppdaterar sedan i december. Strongt! haha Jag vad har hänt sedan december då? Jo jag har nytt jobb. Jobbar på Tygelsjöskolan som lärarassistent och fritidsledare. Trivs riktigt bra! Nu i februari får vi se hur det blir med tiderna, var eventuellt tvungen att gå ner på halvtid.. Icke bra! Men vi får se hur det blir med det. Ska kontakta rektorn senare idag. Och ja anledningen till att jag överhuvudtaget är hemma idag är att jag fick maginfluensa i tisdags kväll. På min födelsedag och allt! Ja så går det väl när man inte spritar händerna 1000x om dagen på jobbet haha. Idag mår jag dock betydligt bättre men är fortfarande lite känslig i magen så ville inte riskera något genom att springa iväg till jobb. Sitta där och spy och ha sig är ingen höjdare. Och är fortfarande väldigt trött hela tiden. Hade varit vaken i knappt två timmar sen höll jag på att slockna. Och bara att skriva om trötthet får mig att gäspa. Nu är dock tanken att jag ska kila iväg och köpa mig ett par nya skor. Det var faktiskt ett bra tag sedan jag unnade mig det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: