Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lördag 29 januari 2011

Kategori: Allmänt

God eftermiddag!
Vaknade redan halv nio idag av att jag behövde gå på toaletten. Hade gärna velat ignorera det och sova vidare men det är inte det lättaste. Fick släpa mig upp ur sängen och sen var det inte lönt att somna om. Hade dessutom lovat mitt exs mamma att jag skulle åka hem till dem och stänga av lyset på deras bil (De är bortresta och fick samtal från granne om att lyset på bilen var på igår). Så det var lika bra att komma iväg så tidigt som möjligt. Som tur var gick det att starta bilen när jag kom dit. Den hade inte dött. Lucky them! Tog en sväng in om Jägerso för att köpa present till Marika som vi ska fira idag. Blev tre flaskor vin. Sånt som alltid går åt om jag känner den damen rätt ;) Blev bara en mellanlandning hemma innan jag kilade iväg med min moster till Netonnet. Blev en ny mobil till mig och en skrivare till morfar. Får ta och visa upp mobilen när jag kommit hem :) 
Nu får jag ta och vara lite social innan jag ska kila hemåt för en powernap!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: