Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

söndag 30 januari 2011

Kategori: Allmänt

God morgon!
Uppe med tuppen idag igen. Konstigt med tanke på min festkväll igår. Inte för att den var sen men man brukar ändå vara utslagen dagen efter. Men inte jag nej, jag studsade upp efter åtta och fixade mig, gick och handlade bullar och allt. Nu sitter jag här färdig och klar och väntar på att det ska bli dags att sätta sig i bilen mot Kirseberg och gymnastikträningen. Duschen tog jag igår natt när jag kom hem haha. Luktade som en hel askkopp! På andra stoppet igår röktes det inne och trots att jag bara var där i drygt 30 min hann ALLA mina kläder börja stinka. Så kände att det var lika bra med en dusch när jag kom hem. Skönt såhär dagen efter! Iaf, gårdagen, den började hos Marika med underbar middag, god drick och roligt sällskap. Hade jättekul! Sen bar det av till avskedsfesten för Kajsa och Max men jag tror att vi kom lite för sent. Det var inte mycket folk kvar och jag ville inte dricka mer och var trött. Så jag tog mig hemåt kanske tidigt. Hann till och med prata med mamma innan jag tog mig an duschen och därefter kudden :)

Planerna för dagen är som sagt träning med min nybörjargrupp, läsa till alla papper till en domarkurs jag ska gå i februari, slappa och ikväll blir det avskedsmiddag för Kajsa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: