Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Avbruten sömn

Kategori: Allmänt

Åh vad bra jag har sovit inatt!! Mm.. eller inte. Somnade halv elva och vaknar tolv av att fönsterna slår igen av vinden. Tänker att det är lika bra att gå på toaletten och sen försöker jag somna om. Nja lyckas inte riktigt. Utanför fönstret pågår tredje världskriget mellan katter. Skoj. Plus att det blåser som aldrig förr. Till slut stänger jag båda fönstrena och försöker somna igen men meningslöst! Tänker att om jag läser så borde jag bli trött, det blir jag alltid annars. Två och en halvtimme senare är boken utläst och jag är lika pigg. På med tvn och ser ett par program innan jag bestämmer mig för att tvinga mig själv att sova. 4.30 somnar jag. 8.10 ringer min mobil. Och där var den sömnen över. Blev erbjuden jobb på morgonkvisten men tackade nej då jag antog att jag skulle vilja ta igen sömnen under dagen. Än så länge har jag inte stängt ögonen. Tänkte slänga i mig lite frukost och planera kvällens träning. Såklart ute på balkongen då solen skiner och temperaturen ligger över 20 :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: