Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Hard work work!

Kategori: Allmänt

Släpade mig iväg till gymmet vid tio-tiden. Inte alls motiverad och ville helst av allt hoppa över. Jag kompremissade till och med med mig själv, tänkte att jag kunde skippa konditionen och bara köra styrka. Men väl där körde jag mina 30 minuters kondion och förbrännde 309 kalorier samt 40 minuters styrka. Biceps, triceps och axlar. Har en känsla av att det kommer göra lite ont imorgon. But that I like! Mjukade också ordentligt efteråt. Split och spagat vill jag också klara! Kan gymnasterna kan jag ;)
 
 
Nu jag ska strax kila iväg till bussen och möta upp Alex för en lunch :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: