Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Måsten

Kategori: Allmänt

Nu har jag gjort klart dagens Måsten. Träningsplanering för ikväll klar, räkningar betalda, mail besvarade, lämnat studieförsäkran till CSN, registrerat mig på mina kurser på skolan. Allt är klappat och klart. Otroligt tråkigt men en lättnad när det är gjort.
Tänkte försöka sätta mig in i mitt schema för höst. Ms Organizer måste ha stenkoll ;) Har ett sjukt behov av att veta exakt vad som komma skall. Min kalender är min bästa vän. Utan den fungerar inte jag. Kommer ihåg en dag på gymnasiet då jag glömde den hemma. Fick sådan panik att jag cyklade hem och hämtade den. I'm addicted to my calender!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: