Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Alla hjärtans dag

Kategori: Allmänt

God morgon!
Jag kommer ihåg inlägget jag skrev förra året på Alla hjärtans dag. Singel var jag då. Men inte nu. Första gången jag ska få en riktig Alla hjärtans dag. Ja då kanske ni undrar vad som ska hända idag. Jo först och främst har jag min praktik och på idrotten ska vi åka pulka! Happy girl! Har precis fått min bror att komma och lämna min pulka till mig. Och när praktiken är över ska jag ut och äta med Patrik. Han har bestämt ställe så jag vet faktiskt inte vart vi ska! Kvällen avslutas med bio, Hamilton :) Bra dag helt enkelt!

Kommentarer

  • Helen säger:

    Du har väl min pulka också???

    2012-02-15 | 21:47:37
  • Sara säger:

    Oh yes I do!

    2012-02-16 | 19:11:17

Kommentera inlägget här: