Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Äntligen fredag

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag, skönt! Och nästa vecka är Sportlov vilket innebär ledighet! Eller typ. Måndag ska jag och mina gymnaster hålla i en "Prova-på-dag" från halv nio på morgonen. Så där försvann en sovmorgon. Sen är jag uppskriven på Vikariebanken onsdag och torsdag. Fredag är det omtenta i matte. WOHO!
Ja så vad händer då idag? Troligtvis en kort dag på praktiken. Eleverna ska göra sina redovisningar, håller tummarna för att det går bra! När skoldagen är slut måste jag upp i stan till Tele2 för att lämna in min telefon. Har en batteritid på 4-5 timmar.. Och hur lite internet som helst! Måste vi ändra på. Så lär väl vara utan telefon i en evighet nu. Skoj! Får kila iväg till gymmet efteråt för att få ut min irritation. Har träningsvärk till tusen i underarmarna. Fått fart på gäddhänget! haha Och slutligen ikväll blir det vin och spelkväll med Kajsa och Malin. Trevligt till tusen!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: