Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Fredag 10 februari 2012

Kategori: Allmänt

God morgon!
Inatt har jag sovit 10 timmar. Gott! Förutom en vaken stund vid halv tolv. Hade svårt att somna om för att Patrik som är förkyld till tusen låg och snörvlade och andades jättetungt! Försökte lägga kudden över huvudet men det är svårt när jag bara kan ligga på rygg för att inte få ont i nacken. Och jag är inte intresserad av att kväva mig själv. Till slut lyckades jag somna iaf. Det är ju egentligen ganska sjukt. När klockan ringde hade jag gärna kunnat sova någon timme till. Undra hur många timmar min kropp egentligen behöver? Nu har i och för sig jag inte tränat eller ätit speciellt bra denna vecka. Det blir alltid så när mina rutiner förändras, i detta fall har jag börjat min praktik. Men till nästa vecka ska jag planera bättre! Och redan imorgon ska jag kila till gymmet.

Förutom praktiken idag ska jag fika med Kajsa och Malin i stan. Har saknat vänner under denna vecka. Hemskt när tiden inte räcker till. Men hinner avverka en hel del denna helg. Ikväll ska jag åka in till Lund för att träffa basgruppen för mat och vin och lite skolarbete. Och imorgon ska jag få sova ut! Wiiiie!


Ge mig underbar vår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: