Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lördagsträning

Kategori: Allmänt

Guten Morgen!
Uppe med tuppen kan man säga. Somnade inte förrän halv ett så det lär sätta sina spår idag. Lider dock med Malin som skulle upp sex idag för att jobba 11 timmar. Då känns min dag med ens mycket lättare. Har "bara" tre timmars träning :) Får se om jag orkar kila iväg till gymmet efteråt. Lär behöva powernapa innan kvällens äventyr.

Gårdagen var väldigt mysig. Vi köpte med oss mat hem. Öppnade våra flaskor och började spela Galenpanna. Kan ju säga som såhär, Kajsa har inte stenkoll. Mer än så säger jag inte. Då blir hon utskämd för all framtid! haha.

Ska få i mig resten av min gröt och min kopp varmchoklad (får man på lördagar!) för att sen kila iväg!
Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: