Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lovvecka

Kategori: Allmänt

Guten morgen!
Igår blev det ingen uppdatering. Förmiddagen spenderade jag tillsammans med mina gymnaster på Blankebäckskolan här ute i Oxie. Vi hade en prova-på-dag för fritidsbarnen. Det blev väldigt lyckats och vilken tur att vi var så många! Barnen var helt vilda! haha. Fast de yngre barnen var duktigare än de äldre ;) Vi höll i två pass. Först fick eleverna se mina gymnaster på trampett och matta. Lite imponerade blev de allt! Därefter fick de göra två olika redskapsbanor. Och som sagt de var vilda och alla hade roligt! Vi var nog de som var mest slut efter de två passen! Efteråt åkte jag tillsammans med Patriks mamma till Ikea för en lunch med henne, Patrik och hans pappa. Jag och hans mamma fortsatte med en liten shoppingtur. Köpte ljus och blommor :) Vi tog även en sväng inom Maxi. Hade helt glömt bort att hämta ut mina p-piller så passade på då. Sen åkte jag hem och som en redig hemmafru ställde jag mig bakom spisen samt satte igång tvätten. Och då det var måndag spenderades kvällen med träning, skruvträning. Alla utom en gymnast kom igång med sina skruvar. Superbra! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: