Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Nada!

Kategori: Allmänt

Jag har inte gjort ett skit idag känns det som! Befinner mig fortfarande i soffan. Dock har jag bytt om från pyjamas till vanliga kläder. Jag hade ju som ambition idag att plugga och träna. Men nope inget av det har jag gjort. Är i ett stadie där jag är slut i huvudet och kroppen strejkar. Trött och slapp helt enkelt. Men lite får jag nog ända säga att jag har gjort;
- Sökt jobb
- Tagit kontakt med reklambyråer
- Tagit kontakt med redskapsåterförsäljare
- Rengjort stolarna i köket

Ja lite blev trots allt gjort. Jag har funderat i två timmar på om jag ska sticka iväg till Ica. Måste ha majs till maten ikväll. Ska försöka få igång mig själv snart så vi får majs i maten haha. Får finbesök över middagen också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: