Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Attackerad

Kategori: Allmänt

Avslutade dagen med träning med trupp 1. Veckans sista. Panik på att helgträningen är inställd. Känns underligt att ha en fri helg. Eller fri är den ju inte, den kommer i princip bara innehåll PLUGG PLUGG och PLUGG. Men fri från gympa blir den iaf. Får hålla mig till måndag. Träningen gick som vanligt bra. Körde framförallt bakåt på tumbling. Vi kämpar med att få ett par stycken att komma igång med flickis-salto och ett fåtal ska även komma igång med flickisen. Sen har vi ett flertal som ska stegra på sin flickis-salto. En av gymnasterna skulle köra flickis-sträckt och hennes sträckta var otroligt hög! Hennes huvud var en bit ovanför mig och notera då att jag är 1.70. GRYMT! :)

Nu ska jag lägga mig i sängen för att läsa lite. Läste förresten ut Mia Törnbloms bok igår. Väldigt bra, sorglig men även inspirerande. Att kunna gå från världens nerknarkade person till att bli en känd coach.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: