Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Bokskogen

Kategori: Allmänt

Jag körde för att möta upp en vän på en promenad i bokskogen vid lunchtid. Tacka gudarna för gps, annars hade nog varken hon eller jag hittat dit. Det är inte några lätta vägar kan jag säga! Till slut hittade vi varandra och gick iväg på en promenad. Tog bara 3 km-slingan, men det fick räcka. Det regnade under hela tiden vilket inte var så behagligt. Efter promenaden satte vi oss inne i "caféet" och tog en liten fika och snackade skit. Tacka vet jag tjejkompisar, alltid någon man kan klaga för, glädjas med eller bara snacka skit med helt enkelt.

Nu är planen att fixa lite chirre och dirre och slänga mig i sängen. Eventuellt plugga lite eller så blir det en film :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: