Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

God morgon

Kategori: Allmänt

God morgon!
Gud vad jag hatar att ställa alarm på klockan. Har alarm 7.45 varje dag för att försöka ha någon rutin. Men ju mer ledig jag har varit desto mer har jag struntat i alarmet och sovit vidare. Hur jag ska orka börja skolan nästa vecka?! Panik på det.

Igår var jag och Patrik som sagt ute och åt. Väldigt mysigt. Åt trerätters på Gozzip. Vi satt inte långt ifrån ett gäng på fem tanter/damer. För det första hade de en väldigt HÖG ton när de pratade och för det andra så pratade de om sex HELA tiden. Inte speciellt rogivande att lyssna på när man försöker äta. Bion som vi skulle gå på hoppade vi över. Båda var så trötta så vi körde hemåt istället :) Patrik skulle upp sex idag för att åka iväg på hockey. Mina planer för dagen är att plugga nu på morgonen, vid lunch ska jag åka hem till mamma för att åka ner till Ljunghusen med henne, morfar och min moster. Ikväll blir det att åka till Lund på inflyttningsfest :) Ser ut att kunna bli en bra dag!


God morgon från O.town!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: