Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Gympa

Kategori: Allmänt

Tisdagkväll innebär gympa, liksom måndag- och onsdagskvällar. Tisdagarna har jag däremot en breddgrupp i Oxie. Söta små liv! Men jag gör min sista termin där. Tanken var bara att jag skulle vara med och starta upp gruppen tillsammans med hjälpledare. Nu känner jag dock att de kan få ta över själva. Har gjort en lista på allt som hör huvudledaransvaret till som jag tänkte lämna över idag. Ingen av dem har tidigare varit huvudledare så det kan vara bra för dem att få allt på papper! Yes jag lär bli en curlingmamma haha. Tråkigt att lämna gruppen, har trots allt haft dem i ett år till sommaren men jag känner att det tar för mycket av min tid. Räcker med Trupp 1s träningar tre gånger i veckan, vara domare och ordförande. Tar nog av min tid ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: