Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Headache

Kategori: Allmänt

Jag och Kajsa tog en sväng om Ikea tidigare idag. Först försökte vi lämna tillbaka Kajsas "stöldgods" men det gick inte så bra haha. Därefter åt vi den obligatoriska lunchen. Dom hade en supergod fisk idag! Tror det var torskfilé med en gul sörja på. Låter nasty men smakade desto bättre. Sen tog vi en tur på nedervåningen. Köpte nya gästhanddukar, en ny låda till mina smycken, nya toaborstar och förlängningssladdar. Sånt där tråkigt men som måste köpas. Efter Ikea hängde vi hemma hos mig tills det var dags för mig att kila iväg till träningen. Mina små liv i breddgruppen är sockersöta. Tyvärr mådde jag inte speciellt bra så var där bara halva tiden sen hoppade en annan tränare in. Hann iaf med att lämna ett glädjebesked till ett par gymnaster. De ska få byta till en grupp som tränar fler gånger i veckan. Gissa om de blev glada?!

Nu ska jag borsta tänderna och bädda ner mig i sängen.


Ge mig sommar och sol!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: