Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ilska

Kategori: Allmänt

Det kokar inom mig. Jag är så fruktansvärt irriterad på hur vuxna människor som ska föregå med gott exempel för våra barn och ungdomar kan vara så fruktansvärt idiotiska. Inget vett i huvudet för fem öre! Jag trodde att man blev klokare med åren men detta motbevisar det till tusen. Att inte våga ta saker ansikte mot ansikte är något av det fegaste du kan göra. Stå för det du tycker och tänker! Ta diskussioner men diskutera för fan som en vuxen människa. Att gå på mina nära och kära gör mig pissed, framförallt när det är DU som har gjort fel. Kan människor bete sig som människor och vuxna bete sig som vuxna. Då hade världen blivit bättre och framförallt enklare. Jag skyddar mina nära och kära och kommer fortsätta göra det till dagen jag dör. Step it up!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: