Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

IMC

Kategori: Allmänt

God morgon!
ÅÅÅH vad jag måste vänja mig vid att gå upp tidigt. Detta är hemskt! Tur att jag kom ihåg att jag skulle till sjukgymnasten annars hade jag nog snoozat. Om någon lite minut tänkte jag kila iväg till IMC. Ska kolla axlarna, ryggen och fötterna. Har en slemsäcksinflammation i vänster axel, slitit ut ligamenten mellan koterna i ländryggen och en stressfaktur i höger fot. Gotta like! Haha Nejdå men inget som inte går att fixa! Efter besökte på IMC ska jag köra vidare till Sofia i Hjärup för att plugga. Kan behöva en spark där bak för att komma igång ordentligt med plugget.


Frulle!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: