Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ineffektiv

Kategori: Allmänt

Tanken var egentligen att jag skulle pluggat med min basgrupp nu på morgonen men vi ställde in. Och jag själv har inte gjort ett skit. Eller jo sett en engelsk film om algebra men den stängde jag av efter sex minuter. Nej jag tänkte helt enkelt viga morgondagen till plugg. Kl ett ska jag möta upp en kompis i stan för lunch och shopping. Senare i eftermiddag sluter fler upp och då blir det fika :) MEN igår laddade jag ner en app, kaloriräknaren. Asgrym! Så nu är jag helt besatt av att skriva upp allt jag äter. So far har jag ätit 196 kcal, vilket är min frukost och ett tuggummi. Tacka gud för att Pepsi max inte innehåller några kalorier! Nu är min kväll räddad ;) När jag väl är i stan idag tänkte jag sätta in pengar och skaffa kort på 24/7. Har skjutit på banken hur länge som helst! Nu ska jag ta tag i det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: