Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lättnad!

Kategori: Allmänt

Tentan avklarad och träningskort fixat. Good day! Nu håller jag alla mina tummar för att tenta gick bra. Klurig och väldigt svårtolkad tenta kan jag tycka. Men vi får som sagt se. Jag hoppas att jag klarade det, orkar inte ta mig an det en gång till. Efter tentan var vi ett par stycken som satte oss på Fridays för lunch. Kilade hemåt vid tre tiden. Helt slut i huvudet! Kände att jag ville dra täcket över huvudet och somna. Men icke sa nicke. Om en liten stund är det dags att kila iväg till träningen :)


Så trött på mitt galna munsår! Kan det inte bara försvinna?! Det är groteskt. Vad ska man göra åt det? Överdoserar Anti men det verkar inte hjälpa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: