Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lördag

Kategori: Allmänt


Goddag!
Blev inte så mycket uppdaterat igår. Jag fastnade på stan i fem timmar. Träffade först upp Alex för lunch och lite shopping. Hann även sätta in mina pengar och fylla på mitt busskort. Inne på H&M stötte vi på Carro och då valde Alex. Jag bytte shoppingkompis helt enkelt. Jag och Carro fortsatte shoppa lite innan vi mötte upp ett par fler vänner på Espresso house. Satt där ett tag för att sen köpa present åt en kompis med ett par andra kompisar. Självklart skulle min lins börja klydda till tusen under tiden. Vi springa iväg till optikern och tigga lite linsvätska. Lyckades få rätt på det men resultatet blev nada smink. När vi hade hittat alla presenter satte jag mig på EH igen. Vi som satt kvar bestämde oss för att go and get something to eat innan vi rörde oss hemåt till Carro. Resten av kvällen spenderade jag där hemma med flera vänner :)

Idag har jag varit ute på en 1 timmes promenad med svärmor. Väldigt skönt att komma ut i detta vackra väder vi har! Dagens motion är alltså avklarad. Nu tänkte jag laga lite lunch innan jag sätter mig och pluggar.






Goddag!
Blev inte så mycket uppdaterat igår. Jag fastnade på stan i fem timmar. Träffade först upp Alex för lunch och lite shopping. Hann även sätta in mina pengar och fylla på mitt busskort. Inne på H&M stötte vi på Carro och då valde Alex. Jag bytte shoppingkompis helt enkelt. Jag och Carro fortsatte shoppa lite innan vi mötte upp ett par fler vänner på Espresso house. Satt där ett tag för att sen köpa present åt en kompis med ett par andra kompisar. Självklart skulle min lins börja klydda till tusen under tiden. Vi springa iväg till optikern och tigga lite linsvätska. Lyckades få rätt på det men resultatet blev nada smink. När vi hade hittat alla presenter satte jag mig på EH igen. Vi som satt kvar bestämde oss för att go and get something to eat innan vi rörde oss hemåt till Carro. Resten av kvällen spenderade jag där hemma med flera vänner :)

Idag har jag varit ute på en 1 timmes promenad med svärmor. Väldigt skönt att komma ut i detta vackra väder vi har! Dagens motion är alltså avklarad. Nu tänkte jag laga lite lunch innan jag sätter mig och pluggar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: