Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Måndag 22 januari 2012

Kategori: Allmänt

God morgon!
Sitter redo att åka iväg till skolan. Bestämde mig för att ta bilen idag. Har endast två timmars skola idag. Skönt! Efteråt ska jag få massage. Välbehövligt! Fick ett presentkort på ryggmassage av min bror i julklapp så ska nyttja det nu tänkte jag. Min kropp är alldeles öm av träningen från förra veckan och mina andra skador. Ska bli skönt att få njuta. När jag fått njuta klart tänkte jag åka iväg och handla inför fredag och lördag. Fyller år på onsdag och ska fira detta i helgen :) Och självklart blir det träning ikväll med Trupp 1.


Dagen frukost. Wasas morot-och solrosbröd. Supergott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: