Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Morgonträning

Kategori: Allmänt

7.30 ringde klockan. Dags för träning. 9-12 med Trupp 1. Idag blir det fristående och airtrack. Börjar få panik inför friståendet. Tänk så blir vi inte klara till RM?! Vad gör vi då? Eller rättare sagt vad gör JAG då? Nej positiv energi, KLART vi blir klara :D
För övrigt så är dagen ganska så fullpackad. Ska direkt efter träning hem till Patriks mamma för att hämta henne och tillsammans ska vi hämta nycklarna och betala för lokalen jag ska använda ikväll. När jag lämnat henne möter jag upp Therese och kör till Svedala för att hämta högtalar och kablar till kvällen. Vi ska även sola innan vi lämnar Svedala. Väl hemma ska jag duscha, powernappa om jag hinner, köra iväg allt till lokalen och ställa i ordning där, sen hem igen och fixa mig inför kvällen. Och ska även försöka göra lite spellistor inför kvällen. Tacka vet jag Alex som lånar ut spotify och som redan gjort en del spellistor!

Stressigt idag igen antagligen?


Aktiv tränare ;) haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: