Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Oväntat!

Kategori: Allmänt

Gick in på facebook precis innan jag skulle kila iväg till träningen. Såg att jag hade fått ett mail.. Från en representant för Gymnastikförbundet Syd. De har nominerat mig tillsammans med ett par andra ledare att få åka till Eurogym 2012 i Portugal. Sjukt! Jag? Som är ledare och ordförande i en knappt märkbar föreningen. Sick! Men gud vad stolt jag är! Att någon har uppmärksammat lilla mig? Då kanske mina prestationer inom ledarrollen, domarrollen och ordföranderollen uppmärksammas trots allt. Kul!!

Kanske ska förklara Eurogym för er som inte vet. Eurogym är en sammankomst för europeiska länder där uppvisningar, träningar och workshops förekommer. Väldigt stort och populärt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: