Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Sista dagen på första veckan

Kategori: Allmänt

Gårkvällen var supermysig! Var hemma hos en klasskompis i Lund. Det komiska var att när jag frågade om adressen tyckte jag att jag kände igen den. Notis: Jag känner typ inte till något om Lund! Men för ett par år sedan bodde en kompis och hennes pojkvän i Lund och såklart var det samma hus klasskompisen bodde i som min kompis hade bott i! Världen är allt liten. Vi blev bjudna på tacopaj, sallad, nachos, bröd, kladdkaka, glass, popcorn och vin. Kunde inte annat än njuta. Vi hann faktiskt med en del plugg också, tro det eller ej. Nu är vi på god väg! Vi avbröt dock pluggandet för två rundor Med andra ord. Otroligt roligt spel! Tyvärr vann inte mitt lag :( Trots mina eminenta förklaringar. Vid elva kände jag hur tröttheten från fredagsnatten kommer springandes så då hämtade Patrik mig.

Idag tog vi oss sovmorgon och ska strax äta lite frukost och eventuellt ge oss ut på en promenad :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: