Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Stormen Emil

Kategori: Allmänt

Ja han är här med besked! Det känns som att hela huset ska blåsa iväg. Och så har det känts i två dagar. Kan inte lille Emil chilla nu och sticka någon annanstans? Jag vill ut och promenera men i detta vädret finns det risk att jag aldrig kommer hem igen.

Jag går i tentatider för tillfället därav dålig update. Igår satt jag med två kursare och pluggade. Eller pluggade var kanske att ta i. Vi diskuterade allt mellan himmel och jord! Vi ska försöka oss på det igen på lördag men då med middag och vin också. Får se hur bra det går ;)

Idag vaknade jag, hör och häpna, HALV TIO! Jag liksom, som alltid är uppe kl 8. Jag skyller på vädret ;) Men när jag väl kommit upp satte jag mig med mina skolböcker. Tänkte återgå till dem alldeles strax. Idag är planen, förutom att plugga, att träffa en vän och ikväll gå på bio med Patrik. Kan nog bli en bra dag :)


En bild från när jag och mina kära ledarkollegor tog silver i höstas :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: