Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Trevlig överraskning

Kategori: Allmänt


Här kan ni se min äckliga vän Hassan. Jag kände en viss oro för Hassan och bestämde mig för att ringa Sjukvårdsupplysningen. Berättade om hans utseende, storlek och hans utsöndringar. Fick reda på att Hassan är en svinkopp. Aldrig fel med en sådan fin vän. Fick akutringa en ledare som jobbar på apotek för att be henne köpa produkter mot Hassan. Nu är han preparerad och jag hoppas att han inom sinom tid försvinner.

För att toppa kvällen lyckades jag dra ner persiennen i sovrummet. Tror att Gud straffar mig. Först Hassan och nu detta! Tur att det är mörkt när jag går och lägger mig och även när jag går upp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: