Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ett år avklarat

Kategori: Allmänt

Förra veckan lämnade jag in min sista uppsats på det första året på min Grundlärarutbildningen och det kändes otroligt skönt! Och det kändes faktiskt som om jag fick sommarlov på riktigt. Har ju uppehåll från skolan till den 3 september men jobbar juni och augusti, och förhoppningsvis en del i juli också, så riktigt sommarlov har jag trots allt inte. Men härligt är det iaf att slippa tänka på skolan och skolarbete. Men om jag ska vara helt ärlig så funderar jag på att kolla upp litteraturen till nästa kurs och eventuellt läsa lite nu i sommar. Aldrig fel att ligga i framkant ;)

Efter mina killermånader april och maj har jag nu äntligen fått lite fritid och har tid för vänner och träning. I tisdags kickade jag igång gymträningen igen. Det är så underbart att känna kroppen jobba och se resultat. Nu ska jag försöka hålla igång detta ordentligt i sommar! Kan iaf inte skylla på tidsbrist ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: