Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Sjukstuga! Såhär känner jag mig idag. Snyg...

Kategori: Allmänt

2012-06-19_09_10 (MMS)

Sjukstuga! Såhär känner jag mig idag. Snyggo! Natten kändes ändå bättre än föregående natt. Jag tog ipren, hostmedicin och nässpray innan jag somnade så jag var väl förbered! Nu längtar jag till att kunna sova med min två kuddar istället för en fet kudde som gör att jag sitter upp. Då det inte blir något jobb för mig idag är jag placerad i sängen. Tanken är väl att försöka röja lite här hemma under dagen och laga god middag till mig och Patrik. Hemmafrudeluxe! Och såklart sova. Jag ska bli frisk!! Imorhon går jag till jobb oavsett vad iaf. Jag vill faktiskt jobba :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: