Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Oh yeah!

Kategori: Allmänt

FRISTÅENDET ÄR ÄNTLIGEN KLAAART! Fyfan vilken lättnad! Självklart ska det slipas innan jag visar det för gymnasterna på söndag. Men galet vilken lättnad. Och vilken känsla att veta att jag ensam satt ihop ett helt eget fristående! I'm proud.

På tal om något helt annat. Hade min sista praktikdag idag. Bittersweet. Kul att komma tillbaka till mina kursare men tråkigt att lämna barnen. Har ju haft en sexa så de bytar skola nu till hösten. Men gud vad jag har trivits bra. En fin klass som är engagerade och tycker om skolan. Fina barn helt enkelt! Och det var lite jobbigt att säga hejdå idag. Jag bjöd iaf på lite kakor och så fick de ställa vilka frågor de ville till mig hehe. Och avslutningsvis hade vi idrott och då fick de ha gymnastik. Trampetten är omåttligt populär. Killarna är väldigt duktiga, ja tjejerna också såklart. Men de brukar oftast ha ett större intresse för gymnastik än vad killar har. Min fina lilla klass. Kommer ju EVENTUELLT tillbaka i maj som vikarie. Men om det blir så får vi se senare.

Nu ska jag fortsätta slipa på friståendet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: