Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

God morgon! Tenta igår kan antingen gått b...

Kategori: Allmänt

20120513_093559 (MMS)

God morgon! Tenta igår kan antingen gått bra eller inte. Kan verkligen inte känna vilket det blir. Jag håller mina tummar för att det går vägen. Är inte alls intresserad av att göra om hela kursen, vilket blir följden av underkänt. Nog om tentan. Kvällen spenderade jag i Sjöbo hos en kursare. Vi åt Pizza och krängde diverse onyttigheter och hade skräckiskväll. Vi hann med tre filmer, Dead Silence, The Others och hmm.. en annan som jag inte kommer ihåg. Rädd blev jag iaf! Körde de fem milen hem vid ett-tiden. Väl hemma hamnade jag i städmood så började dammtorka hela lägenheten, vattnade blommor, diskade och dukade inför kvällens middag :) Vid tre däckade jag gott! Och nu är jag uppe igen och har hunnit städa toaletten och duschat. Nu väntar min goda frukost på att bli uppäten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: