Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Guten Abend! Kickstartade mitt "nya liv" ...

Kategori: Allmänt

Guten Abend! Kickstartade mitt "nya liv" ikväll. Lagade köttfärssås fullspäckad med lök, majs, morot och svamp, till det gjorde jag spagetti, dock tog jag bara lite och desto mer sallad. Måste dra ner på mitt kolhydratintag. Efteråt åkte jag och Patrik ner till gymmet. Körde ben, mage och rygg. Skönt! Kändes när jag gick upp för trappan ;) Jag handlade även till min nya frukost; fil med kiwi och krossade nötter. Prooootein! Och inga carbs. Just the way to go. Ja just det, på tal om gymmet, all ära åt alla som tränar men ladies please, braless funkar inte! Hängtuttar i vit tröja på crosstrainern och sillisar i vit body på en kvinna i 40-årsåldern, nu vet jag hur hennes bröstvårtor ser ut. Tack men nej tack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: