Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Hälsoanalys

Kategori: Allmänt

Jag kom för en stund sedan hem från en hälsoanalys. Min sambo fick göra en sådan med sitt lag för någon månad sedan och jag blev väldigt intresserad och tog kontakt med kvinnan som utförde dem. Det visade sig att de kvar gratis! Lucky me! Det dröjde ett bra tag innan hon hade en ledig tid men idag fick jag äntligen gjort min analys. Och kan väl inte annat än att säga att det var välbehövligt. Nu blev jag ännu mer sporrad att göra någonting åt min livsstil. 37 år i metabolisk ålder var jag... 37 år!!!! Wake up call! Fick massor av nödvändig information om kost, träning och vitaminer/mineraler. Om drygt en månad ska jag tillbaka för att göra en uppföljning. Tills dess måste jag se till att komma igång ordentligt. Redan ikväll börjar jag; kvällens Spagetti och köttfärssås ska serveras med en STOR SALLAD och innan soffhäng blir det gymmet. Oh yes!

Wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: