Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Hårt slit lönar sig

Kategori: Allmänt

Jag inledde dagen med att köra ett gympass. 30 minuter överkroppsstyrka och 45 minuter kondition. Blir så trött på mina axlar bara. De ska alltid ställa till det! Kan inte göra övningarna fullt ut och heller inte ta i så mycket som jag vill. Det är tur att jag ska tillbaka till IMC snart och kolla till dem. Var helt slut efter träningen, men en skön utmattning, en sådan då man vet att man har pressat kroppen ordentligt. Efteråt åkte jag hemåt för att äta lite och duscha och sedan plugga. Och där är jag än. Plugg, plugg och åter plugg. Omtentan är imorgon och jag kämpar på med massa övningar. Det finns inget slut! Haha Får se hur länge jag sitter ikväll. Är bjuden på inflyttningsfest som jag gärna vill gå på men först måste jag känna mig hundra inför tentan. Så vi får se vad kvällen bjuder på.









Kommentarer


Kommentera inlägget här: