Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Oj vilken gårdagskväll! Det fanns inte med...

Kategori: Allmänt

20120519_155317 (MMS)

Oj vilken gårdagskväll! Det fanns inte med i min planering. Den började iaf med middag hos Emma i Lomma. Det bjöds på lasange och paj, gottigt! Vi drack vin och snackade skit as usual. Vi elva-snåret kände jag och My för att dra ut så sagt och gjort. Hipp blev vår destination, där mötte vi upp Alex med vänner. Vi dansade och drack natten lång. Mina ben värkte när det var dags att åka hem. Halv fem kom jag i säng och då var det redan ljust, då vet man att man har haft en bra kväll! Idag har det varit ytterst lite aktivitet för min del. Duschat, ätit frukost, sovit och nu sitter jag bänkad framför SM-finalerna i truppgymnastik. Otroligt häftigt och snyggt! Nu blev jag ännu mer taggad för vår egen tävling. Och det är inte lång tid kvar så nu jäklar ska varven sitta!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: