Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

A new day has come

Kategori: Allmänt

Godmorgon! 
Här sitter jag fullt redo att springa iväg till skolan. Idag börjar geografin. Min sämsta ämne inom SO.. Blö! Men det ska nog gå bra. Idag är introduktionen så efter den lär jag nog veta hurvida jag överlever. 
 
Igår eftermiddag fick jag ytterligare ett roligt mail, nämligen från min handledare på min praktikskola som undrade om jag skulle vilja vikariera hos dem under november och december. Känns helt underbart att de väljer att vända sig till mig innan de tar kontakt med någon annan. Jag gick fort som fasiken igenom hela schemat fram till jul och meddelade dem alla lediga dagar jag har. Liten boost sådär på eftermiddagen. 
 
Mina nya jeans från Cubus, 199:-, fynd! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: