Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

En bra start på dagen

Kategori: Allmänt

Vaknade upp vid nio och i princip promenerade in i mina träningskläder och stack bort till gymmet. Jag körde kondition på löpbandet igen, gick 2,5 och sprang 2,5 i totalt 30 min. Det kändes tungt även idag faktiskt och tiden gick så himla långsamt! Något som underlättar träningen är när det visas något bra program på tvn, MED TEXT, då blir jag helt fokuserad på programmet och utan en tanke på tiden. Men idag var det bara Uppdrag granskning och fjärrkontrollen var försvunnen. Så skyller på att det bidrog till att träningen kändes tung ;) Efter konditionsträningen körde jag rygg och ben. Kör de mesta med fria vikter, har två ryggövningar som jag kör på maskin men annars föredrar jag faktiskt fria vikter :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: